Hívj minket+36 1 236 30 30E-mailugyfelszolgalat@speedshop.hu

Kapcsolat
Üzletünk
1134 Budapest, Klapka utca 7.
Az udvarban.
Nyitva tartás
Hétfő-Péntek: 9:00-19:00
Szombat: 9:00-14:00
Vasárnap: ZÁRVA
Ügyfélszolgálat
Cím: 1134 Budapest, Klapka utca 7.
Tel.: +36 1 236 30 30
E-mail: ugyfelszolgalat@speedshop.hu
Gyakran ismételt kérdések
Meddig van nyitva az üzlet?
Hétfő – Péntek: 9:00-19:00, Szombat: 9:00-14:00, Vasárnap: zárva
Rendelés nélkül tudok vásárolni az üzletben?
Igen, online megrendelés nélkül is vásárolhatsz Klapka utcai üzletünkben.
Bankkártyával lehet fizetni a futárnál?
A GLS futárnál bankkártyával és készpénzzel egyaránt fizethetsz.
Nem tudom végig vinni az online fizetési folyamatot. Mi a teendő?
A böngészési adatok törlése után próbáld meg újból leadni a megrendelést. Megoldás lehet még, egy másik böngésző használata is.
Van költsége ha a futárnak fizetem ki a csomagot?
Igen, az utánvét kezelésének díja minden esetben bruttó 300 Ft.
Mennyibe a kiszállítás költsége?
A szállításimódok költsége a következőképpen alakul:
GLS 1-3 munkanap: 990 Ft
GLS 1 munkanap: 1 290 Ft
PickPackPont: 890 Ft
FoxPost automata: 890 Ft
14.990 Ft-tól a GLS 1 munkanapos szállítás kivételével, minden szállításimód ingyenes!
Más is átveheti a rendelésemet?
Amennyiben a rendelést üzletünkben vagy a futárnál szeretnéd fizetni, mást is megbízhatsz az átvétellel. Üzletünkben, előre kifizetett rendeléseknél szükséges bemutatni a rendelés visszaigazolást, kérésre valamilyen személyazonosításra alkalmas okmányt is.
Amennyiben egy terméknek Kifutott a státusza, rendelhető még?
A kifutott termékek beszerzését cégünk már nem tudja elvállalni, emiatt rendelni sem tudunk belőle.
Mit jelent a "Jelenleg nincs" készletinformáció?
Dolgozunk a termék beszerzésén, rendeld meg és értesítünk amint megérkezik. Régebbi modell esetén előfordulhat, hogy már nem tudjuk beszerezni, természetesen erről is tájékoztatni fogunk.
Mit jelent a "Rendelhető" készletinformáció?
Általában a rendeléstől számított 1-5 munkanapon belül raktárunkba érkezik a termék, amennyiben ettől eltérő beszerzési idő várható, értesíteni fogunk.
Mit jelent a "Azonnal átvehető" készletinformáció?
Üzletünkben megrendelés nélkül is átvehető a termék, ha biztosra akarsz menni néhány kattintással meg is rendelheted, akár holnapi kiszállítást is kérhetsz.
Mit jelent a "Kifutott" készletinformáció?
A termék beszerzését a továbbiakban nem tudjuk vállalni, ha érdekel más alternatíva, kérd Ügyfélszolgálatunk segítségét.
Mit jelent a "Hamarosan érkezik" készletinformáció?
A termék úton van raktárunkba, rendeld meg, mi pedig értesítünk, amint megérkezik.
Mit jelent a "Előrendelhető" készletinformáció?
Rendeld elő a legújabb modellt, a termék érkezéséről tájékoztatni fogunk.
Mennyibe kerül a fólia felhelyezés, ha viszek fóliát, azt is felhelyezitek?
A kijelzővédő felhelyezés 990 Ft, hozott anyagból is dolgozunk, viszont garanciát a felhelyezésre csak saját termék esetén vállalunk.
Mit kell tennem, ha a sértetlen csomagolás ellenére törött, sérült terméket kaptam?
Küldj fotót a sérült termékről az ugyfelszolgalat@speedshop.hu címre, kollégáink pedig jelentkeznek a megoldással.
Mi a teendőm, ha a vásárolt termék garanciaidőn belül meghibásodott?
Juttasd vissza a terméket Klapka utcai vevőszolgálatunkra, hogy a garanciális folyamatot megkezdhessük.

Az ügyintézéshez a következőkre lesz szükség:
- számlamásolat
- garanciajegy (amennyiben kaptál)
- a meghibásodott termék és annak minden tartozéka
- hibaleírás.
Kicserélhetem, ha rossz terméket rendeltem?
A csere természetesen megoldható, ha saját hibádból rendeltél rossz terméket, a visszajuttatás, valamint a csere kiszállításának költsége is téged terhel. Amennyiben mi küldtünk rossz terméket, álljuk a cserével kapcsolatos szállítási költségeket.